marți, 5 februarie 2013

Playa Tour pune la bataie pachete avantajoase in Republica Dominicana


Si cum ca si tot turistul care vrea sa gaseasca o oferta destul de interesanta privind vacanta din perioada vacantelor incepe sa se uite din timp pe siteurile agentiilor de turism cu scopul de a afla acea oferta care sa merite un click din partea noastra.

Dupa multe concedii in care am vizitat plaiurile minunate a tari noastre si m-am bucurat de serviciile calitativ superioare din hotelurile si pensiunile noastre (pun un semn de ironie aici), dupa ce am vazut locurile turistice de la afara alele locuri in care cam toata lumea merge odata, Turcia, Egipt, Bulgaria, am zis sa incerc ceva mai iesit din comun, ceva cu care nu te intalnesti in fiecare zi.

Atentia mi-a fost atrasa siteul celor de la playatour.ro, un ofertant de pe piata de turism ce pun la dispozitie sejururi in ceme mai minutate locatii din harta vacantelor noastre trecute si viitoare. Agentia de turism vinde vacante la pachete avantajoase in Republica Dominicana si din cate am inteles poate fi o locatie minunata inca ne „deflorata” de calatori romani. De asemenea se poate profita de un sejur Punta Cana care cu siguranta imbina plaiurile exotice cu plaja fina si marea cristalina.

Din multitudinea de oferte Republica dominicana puse la dispozitie de agentia PalyaTour. ro cu siguranta gasim ceva care sa fie pe placul nostru si sa aiba un pret adegvat pentru buznarul nostru. Printre multele oferte aflate pe site gasim si Circuit in Republica Dominicana care va insemana pentru calator cu o excursie plina de emotie in minunata “tara a zambetului”, in care se ofera posibilitatea cunoasterii acestei minunate insule din caraibe, de a-i cunoaste locuitorii si obiceiurile sale si nu in ultimul rand, de a explora fauna, flora, plajele, orasele si viata de zi si de zi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu